lunes, 28 de mayo de 2007

Mr. Floppy

No podia començar d'una altra manera...

Us havia de mostrar unes petites perles de la saviesa d'aquest personatge que em van guiar en els difícils anys de la meva joventut. Perque si el Mestre Ioda és a Luke Skywalker, Gandalf és a Frodo i el Mestre Po és al Pequeño Saltamontes, Mr. Floppy és a mi (A).



Pels poc afortunats que no el conegueu, us informo que Mr. Floppy és el conill (encara que moltes vegades hem tingut llargues discusions metafísiques sobre si era un conill o no).

3 comentarios:

Anónimo dijo...

hola!!! soc la laura
l'anna em va dir k us havieu fet un blog i s'havia de veure
ja tinc les notes i son bones!!! si ja man dit k em matarien i tal i cual jejej

doncs re ja m'anire passant x aqui d tant en tant

un petonet!!!!

S dijo...

El gran Mr. Floppy!!! I tant que se qui és! El millor era quan apareixia algú en escena que no era el pare de família i el senyor Floppy es deixava de moure... sempre em vaig preguntar si era normal que jo el pogués veure parlar.

Anónimo dijo...

Té bona pinta, però segur que el feien a una hora en què jo estava a piscina, o a judo, o a qualsevol xuminada d'aquestes...

No en tenia notícia :(